ro   en      
 
 
 
 

info

EBOLAPLAY s-a lansat în România
ebolaplay (sursa foto: internet) 
Odată cu lansarea EBOLAPLAY, serviciu care face legătura între publisheri și clienții care doresc să viralizeze conținut video, oricine are un site, blog sau chiar pagină de Facebook se poate înscrie și poate câștiga bani în funcție de numărul de vizualizări înregistrate pe clipul publicat.
 
 

Platforma există de un an și s-a extins pînă acum în 15 țări, înregistrînd peste 500 de spoturi comerciale, peste 2.000 de site-uri sau blog-uri, peste un milion de vizualizări lunare și peste 100 de brand-uri care au apelat la aceste servicii.
 

Este vorba de nume mari precum: P&G, Nestle, Sony Ericsson, Unilever, Microsoft sau Erste.  Serviciul garantează ca video-urile sunt preluate în calitate de content editorial, nu este intruziv și oferă un mare potențial de viralizare. (sursa: Capital)

Share
 
> Calendarul incoruptibililor
22 februarie '13
> O zi din viața unui jurnalist
19 februarie '13
> Sărbători Fericite!
12 aprilie '12
> Facebook not found
07 martie '12
> Ce job pot avea, ca jurnalist?
23 februarie '12
> Băcăuanii spun STOP-ACTA!
09 februarie '12
> Jurnalist AFP, ucis în Siria
08 februarie '12
> Presa din România, sub lupă!
09 ianuarie '12
> La mulți ani!
21 decembrie '11
> Întîlnire cu România Curată
08 decembrie '11
> RTV devine România TV
30 noiembrie '11
> La mulți ani, Radio Guerrilla!
29 noiembrie '11
> Protocol între CSM și CNA
18 noiembrie '11
> Alternativ: Taraf de Haidouks
14 noiembrie '11
> Realitatea își cere insolvența
05 septembrie '11

   
   
parteneri si sponsori

   
   
acasa   |   acasa   |   info   |   echipa   |   tips   |   proiecte    |   contact copyright © 20011 | AJO - Asociatia pentru jurnalism si online media