ro   en      
 
 
 
 

info

Studiu: Imaginea femeii în spațiul media: De la gospodină la obiect sexual
Imaginea femeilor in media (sursa foto: topnews.in) 
Spațiul audiovizual este impregnat cu stereotipuri tradiționaliste și sexiste, femeia având un rol controversat, de la gospodină la obiect sexual, potrivit raportului de analiză media al proiectului național ALTFEM - o campanie pentru schimbarea imaginii femeii în societate, prezentat miercuri, 7 septembrie a.c. și preluat de Mediafax.
 
TBWA/ Bucuresti, alaturi de partenerii sai, Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE) si ActiveWatch - Agentia de Monitorizare a Presei (AMP), au prezentat analiza media, care s-a desfasurat in perioada 15 februarie - 15 mai 2011, studiul avand ca paliere de analiza reclame TV, emisiuni TV si presa scrisa.

Studiul, care a fost prezentat de Ionut Codreanu, coordonatorul proiectului din partea AMP, evidentiaza ca doar o treime din femeile invocate de jurnalisti sunt prezentate in calitate de profesionisti sau experti, in restul cazurilor acestea sunt prezentate ca actori sociali care isi dobandesc statutul datorita asocierii cu un barbat puternic sau datorita calitatilor fizice si sexuale.
Pentru mai multe detalii despre studiul ALTFEM, accesați articolul Mediafax.
 

Share
 
> Calendarul incoruptibililor
22 februarie '13
> O zi din viața unui jurnalist
19 februarie '13
> Sărbători Fericite!
12 aprilie '12
> Facebook not found
07 martie '12
> Ce job pot avea, ca jurnalist?
23 februarie '12
> Băcăuanii spun STOP-ACTA!
09 februarie '12
> Jurnalist AFP, ucis în Siria
08 februarie '12
> Presa din România, sub lupă!
09 ianuarie '12
> La mulți ani!
21 decembrie '11
> Întîlnire cu România Curată
08 decembrie '11
> RTV devine România TV
30 noiembrie '11
> La mulți ani, Radio Guerrilla!
29 noiembrie '11
> Protocol între CSM și CNA
18 noiembrie '11
> Alternativ: Taraf de Haidouks
14 noiembrie '11
> Realitatea își cere insolvența
05 septembrie '11

   
   
parteneri si sponsori

   
   
acasa   |   acasa   |   info   |   echipa   |   tips   |   proiecte    |   contact copyright © 20011 | AJO - Asociatia pentru jurnalism si online media