ro   en      
 
 
 
 

info

În luna iunie vom afla care sunt obiceiurile de consum în România
România va fi inclusă din acest an în cel mai important studiu al industriei de comunicare, privind consumul de media - Mediascope Europe, potrivit unui anunț al IAB Europe (The Interactive Advertising Bureau), anunță Capital.
 


Cercetarea își propune să analizeze modul diferit în care evoluează obiceiurile de consum media ale consumatorilor europeni și va sublinia asemănările și deosebirile dintre țări și regiuni.
 


Mediascope Europe va identifica schimbările survenite în obiceiurile populatiei în ceea ce privește consumul de TV, online, radio, mobile, ziare, dar și în cazul comertului electronic. Mai mult, va include tendința de multi-tasking în consumul de media și evoluția mediului online aflat în plină dezvoltare, inclusiv utilizarea internetului pe mobile, tablete și prin intermediul consolelor de jocuri.
 

Primele rezultate generale la nivel european ale studiului Mediascope Europe, care vor include și România, vor fi făcute publice în cadrul evenimentului Interact 2012, care va avea loc pe 30 și 31 Mai la Barcelona. Rezultatele locale în detaliu vor fi prezentate la începutul lunii iunie în cadrul unui eveniment dedicat organizat de IAB România.

Share
 
> Calendarul incoruptibililor
22 februarie '13
> O zi din viața unui jurnalist
19 februarie '13
> Sărbători Fericite!
12 aprilie '12
> Facebook not found
07 martie '12
> Ce job pot avea, ca jurnalist?
23 februarie '12
> Băcăuanii spun STOP-ACTA!
09 februarie '12
> Jurnalist AFP, ucis în Siria
08 februarie '12
> Presa din România, sub lupă!
09 ianuarie '12
> La mulți ani!
21 decembrie '11
> Întîlnire cu România Curată
08 decembrie '11
> RTV devine România TV
30 noiembrie '11
> La mulți ani, Radio Guerrilla!
29 noiembrie '11
> Protocol între CSM și CNA
18 noiembrie '11
> Alternativ: Taraf de Haidouks
14 noiembrie '11
> Realitatea își cere insolvența
05 septembrie '11

   
   
parteneri si sponsori

   
   
acasa   |   acasa   |   info   |   echipa   |   tips   |   proiecte    |   contact copyright © 20011 | AJO - Asociatia pentru jurnalism si online media