ro   en      
 
 
 
 

info

Adevărul: Televiziunea și internetul, în competiție strînsă pentru supremație în media
deloitte_logo(sursa foto: internet) 
Deși canalele tradiționale se mențin în topul preferințelor consumatorilor, noile tehnologii cîștigă teren și își majorează rata de penetrare, potrivit unui raport realizat de compania Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media și Telecomunicații (TMT).
 

„Tendințele actuale din industria media sugerează că temerile privind consecințele mobilității au fost – într-o oarecare măsură – nejustificate. Consumatorii apreciază în continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente Internetului. Raportul nostru arată că 95% dintre programele TV vizionate în 2012 vor fi urmărite în direct sau la maximum o zi de la difuzare”, a afirmat Ahmed Hassan, Managing Partner Deloitte Balcani și liderul echipei specializate în industriile TMT, potrivit ediției online a ziarului Adevărul.
 

Publicația a preluat și cîteva dintre tendințele în industria  media în 2012: 

•    Spoturile publicitare își ratează ținta;
•    Consumul TV este în continuare dominat de grilă;
•    Dispozitivele portabile încurajează consumul media în mijloacele de transport în comun ;

Predicțiile  Deloitte pe 2012 pot fi accesate aici!

Share
 
> Calendarul incoruptibililor
22 februarie '13
> O zi din viața unui jurnalist
19 februarie '13
> Sărbători Fericite!
12 aprilie '12
> Facebook not found
07 martie '12
> Ce job pot avea, ca jurnalist?
23 februarie '12
> Băcăuanii spun STOP-ACTA!
09 februarie '12
> Jurnalist AFP, ucis în Siria
08 februarie '12
> Presa din România, sub lupă!
09 ianuarie '12
> La mulți ani!
21 decembrie '11
> Întîlnire cu România Curată
08 decembrie '11
> RTV devine România TV
30 noiembrie '11
> La mulți ani, Radio Guerrilla!
29 noiembrie '11
> Protocol între CSM și CNA
18 noiembrie '11
> Alternativ: Taraf de Haidouks
14 noiembrie '11
> Realitatea își cere insolvența
05 septembrie '11

   
   
parteneri si sponsori

   
   
acasa   |   acasa   |   info   |   echipa   |   tips   |   proiecte    |   contact copyright © 20011 | AJO - Asociatia pentru jurnalism si online media