ro   en      
 
 
 
 

info

Iulian Comănescu scrie în „Dilema” pe tema presei și a alegerilor în 2012
DilemaVechelogo (sursa foto: internet) 
Sub titlul „Media în campanie: primele mutări”, Iulian Comănescu argumentează în Dilema Veche ideea că printul nu va mai avea de cîștigat de pe urma campaniei electorale, așa cum s-a întîmplat în anii precedenți.
 
 
”Printul ar fi o socoteală dacă ar avea ceva numit prestigiu. Cum n-are, să deschidem laptopul. Aici, în browser, o mulțime de site-uri mici și nervoase se încaieră între ele sau cu dușmani mai mult sau mai puțin imaginari. E mult mai profitabil: hîrtia costă, hosting-ul și domeniul – mult mai puțin. Și dacă e vreo diferență de public și prestigiu, ce contează? În definitiv, politicienii români se declară interesați de electorat/public, dar rezonează mai degrabă la aplauzele și scărpinatul pe burtă cu care îi gratifică fanii. Care, la rîndul lor, se transformă în fiori mesianici la întîlnirea cu dușmanul cel rău, or, asta e mai important decît persuasiunea, logica, platforma și bunele maniere. Și mai ales prestigiul.”
 
 
Articolul complet poate fi citit aici!

Share
 
> Calendarul incoruptibililor
22 februarie '13
> O zi din viața unui jurnalist
19 februarie '13
> Sărbători Fericite!
12 aprilie '12
> Facebook not found
07 martie '12
> Ce job pot avea, ca jurnalist?
23 februarie '12
> Băcăuanii spun STOP-ACTA!
09 februarie '12
> Jurnalist AFP, ucis în Siria
08 februarie '12
> Presa din România, sub lupă!
09 ianuarie '12
> La mulți ani!
21 decembrie '11
> Întîlnire cu România Curată
08 decembrie '11
> RTV devine România TV
30 noiembrie '11
> La mulți ani, Radio Guerrilla!
29 noiembrie '11
> Protocol între CSM și CNA
18 noiembrie '11
> Alternativ: Taraf de Haidouks
14 noiembrie '11
> Realitatea își cere insolvența
05 septembrie '11

   
   
parteneri si sponsori

   
   
acasa   |   acasa   |   info   |   echipa   |   tips   |   proiecte    |   contact copyright © 20011 | AJO - Asociatia pentru jurnalism si online media